Don & Brancon strategia- ja brändityö mahdollisti Hybridiarena Hypen yhteistyön HOK-Elannon kanssa

Don & Brancon strategia- ja brändityö mahdollisti Hybridiarena Hypen yhteistyön HOK-Elannon kanssa

Hybridiarena Hype avaa ovensa Espoon Kivenlahdessa alkuvuodesta 2025. Monipuolisuudessaan ainutlaatuinen liikunta-, kulttuuri- ja tapahtuma-areena vastaa sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden kutsuun ja tarjoaa kohtaamispaikan kaikille, jotka haluavat vaihtaa kotisohvan ja konttorin aktiivisempaan elämäntyyliin.

Don & Branco on ollut mukana projektista alusta asti Hypen johdon strategisena kumppanina sekä kehittämässä yrityksen brändiä konseptoinnista toteutukseen. Brändi on jo näyttänyt kyntensä innostamalla mukaan yhteistyökumppaneita, ja liikuntatoimijoiden lisäksi Hypen ravintolapalveluiden tuottamisesta on juuri tehty laaja sopimus HOK-Elannon kanssa. Areenan tiloihin avautuu kaksi täysin uutta ravintolakokonaisuutta, jotka suunnitellaan osaksi Hypen konseptia toimimaan harmoniassa luodun brändin rinnalla.

Hypen arvoinen kohtaamispaikka

Hybridiarena Hype tarjoaa pääkaupunkiseudun monipuolisimman kattauksen aktiiviseen elämään. Ainutlaatuinen 17 000 neliömetrin elämyskeskus yhdistää saman katon alle yritystapahtumat, hyvinvoinnin, viihde-elämykset ja laadukkaat ravintolat. 1500-paikkainen elämysareena tuo paljon kaivatun tilan urheilu- ja kulttuuritapahtumille, sillä tämän kokoluokan paikalle valmiilla palveluilla on ollut tarvetta pääkaupunkiseudun tapahtumakentällä jo pitkään.

Hypen tilat muuntautuvat sekä kuluttajille suunnattujen viihde- ja kulttuurielämysten että yritystapahtumien tarpeisiin. Monipuoliset ravintolapalvelut tarjoavat makuelämyksiä ravintoloista ja kahviloista tapahtumien catering-palveluihin.

Don & Branco strategisena kumppanina

Yhteistyö Don & Brancon ja Hybridiarena Hypen välillä käynnistyi syksyllä 2023. Brändiä lähdettiin rakentamaan alusta alkaen kokonaisvaltaisesti, jotta se olisi parhaassa iskussa jo ennen ovien avautumista.

Toimitusjohtaja Henrik Kaila sanoo, että projekti on yhdistänyt Don & Brancon kymmenen vuoden kokemuksen B2B-tapahtumien markkinoinnista sekä hänen henkilökohtaisen 20 vuoden kokemuksensa tapahtuma-alalta.

Tähän projektiin on panostettu kaikki vuosien varrella kertynyt osaaminen, jota on päästy hyödyntämään Hypen palveluja muotoillessa. Tekeminen on ollut intensiivistä ja vaativaakin, mutta luottamus Don & Brancon ja Hypen välillä on molemminpuolista ja ansaittua.

Poikkeuksellisen laajaan ja läheiseen yhteistyöhön on valjastettu Don & Brancon koko palvelutarjonta: olemme vastanneet sekä visuaalisesta että verbaalisesta brändi-identiteetistä, markkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja jalkautuksesta, eri materiaalien tuottamisesta sekä verkkopalvelun toteutuksesta.

Mainostaulu

Projektin alussa toteutettiin kuluttajatutkimus yhteistyössä Innolinkin kanssa, jotta saatiin ymmärrys tapahtuma-areenan kysynnästä pääkaupunkiseudulla niin yritysasiakkaiden kuin kuluttajien keskuudessa. Tutkimustulosten kautta voitiin määrittää niin brändiä, palveluita kuin markkinoinnin keinojakin.

Don & Branco on toteuttanut myös Hybridiarena Hypen verkkosivuston sekä tilojen ja elämysten varaamiseen käytettävän digitaalisen tapahtuma-alustan. Hypen koko kuluttaja- ja yritystarjonnan yhdistävässä elämysportaalissa konkretisoituu laaja teknologiaosaaminen yhdistettynä tapahtuma-alan asiantuntemukseen ja asiakaskunnan tarpeiden ymmärtämiseen.

Poikkeuksellisen tiivis yhteistyö on ollut malliesimerkki siitä, miten pitkällä aikavälillä kertynyt monitahoinen osaaminen sekä asiakkaan tarpeisiin ja toimialaan paneutuminen auttavat luomaan kattavan vision, joka ottaa huomioon niin projektin suuremman kokonaisuuden kuin pienemmät yksityiskohdat. Tähän visioon perustuva yhteistyö synnyttää brändin, joka erottuu ja puhuttelee.

Lisätietoja aiheesta voit kysellä:

Henrik Kaila