Brändi­työpaja

Toni Lähteen vetämä brändityöpaja haastaa tapasi ajatella brändiä digitaalisessa maailmassa.

Mikä yhdistää markkinajohtajayrityksiä? Strategisesti suunniteltu ja kohderyhmää puhutteleva brändi tietenkin. Vahva brändi on VIP-lippusi menestykseen, sillä se auttaa yritystä erottumaan massasta ja kilpailemaan myös muilla mittareilla kuin edullisella hinnalla.

Ilmoittaudu tästä

Näin toimimme

Brändityöpajan vaiheet

Brändityöpaja rakentuu taustoittavasta kyselystä, Toni Lähteen vetämän työpajan tehtävistä ja yhteenvedosta projektin päätteeksi.

TAUSTAKYSELY

Ennakkotehtävissä pureudumme juuri teidän brändinne haasteisiin, tavoitteisiin ja toiveisiin sekä luomme raamit itse työpajalle.

BRÄNDITYÖPAJA

Päivän kestävän workshopin osallistavat tehtävät keskittyvät brändistrategian eri osiin, kuten brändin tarkoitukseen, erottavaan tekijään ja positiointiin.

YHTEENVETO TYÖPAJASTA

Poimimme massasta olennaisimmat ja koostamme työpajan tehtävien pohjalta brändistrategian keskeisimmät rakennuspalat käyttöönne.

Asiakaspalaute

Kokemuksia brändityöpajasta

Paras workshop missä olen ollut, ja mä olen istunut näissä 20 vuoden aikana paljon!
Mahtavaa, että ollaan saatu sinun kaliiberin brändiguru sparraamaan meitä. Nyt ei ole enää mitään huolta meidän menestymiselle.
En ollut ikinä ajatellut tällaista näkökulmaa firman kaupallistamiseen.

Työpajan kustannus

Vaihtoehto 1:
Brändin perusta

Sisältää päivän työpajan, jossa pureudumme brändistrategian osiin: brändin tarkoitus, visio, missio, arvot, brändilupaus, brändin tarina, erottava tekijä ja positiointi.

KUSTANNUS: 3 000 €

Ilmoittaudu tästä

Vaihtoehto 2:
Brändin perusta
+ brändipersoona

Sisältää 2 päivän työpajaa, joissa pureudumme brändistrategian osiin: brändin tarkoitus, visio, missio, arvot, brändilupaus, brändin tarina, erottava tekijä ja positiointi ja brändipersoonan osiin: brändiarkkityyppi, verbaalinen identiteetti ja visuaalinen identiteetti.

KUSTANNUS: 5 000 €

Ilmoittaudu tästä

Kustannukset sisältävät työpajan ennakkotehtävineen sekä koosteen tuloksista, mutta eivät esimerkiksi brand bookia tai graafista suunnittelua visuaalisen identiteetin pohjalta.

Ota yhteyttä

Henrik Kaila