Brändi on yrityksesi
tärkein investointi
Me yhdistämme uuden ajan osaamisen menneisyyden mainosmaailman työmoraaliin: tuloksena brändejä, jotka huomataan ja muistetaan.
Epätavalliset ajat vaativat epätavallisia brändejä – oli vuosikymmen sitten 1960 tai 2020. Ensiluokkaisen brändin ainekset ovat aina olemassa, meidän tehtävämme on louhia, takoa ja kiillottaa ne esiin.
Näin teemme brändejä, joita muut haluavat kopioida
Visuaalinen identiteetti
Logo, Värimaailma,
Typografia, Kuvamaailma,
Muut graafiset elementit
Verbaalinen identiteetti
Brändilupaus, Hissipuhe,
Missio, Visio, Arvot,
Tone of voice
Brändistrategia
Erottuvuustekijät,
Kilpailija-analyysi, Kohderyhmät,
Brändiarkkitehtuuri
Viimeaikaisia bränditöitämme
Brändityöpajaan
Toni Lähteen vetämä brändityöpaja haastaa tapasi ajatella brändiä digitaalisessa maailmassa.
Mikä yhdistää markkinajohtajayrityksiä? Strategisesti suunniteltu ja kohderyhmää puhutteleva brändi tietenkin. Vahva brändi on VIP-lippusi menestykseen, sillä se auttaa yritystä erottumaan massasta ja kilpailemaan myös muilla mittareilla kuin edullisella hinnalla.