Luckiefun’s
Luckiefun’s ravintolat tarvitsivat vahvan ja yhtenäisen brändin kasvun tueksi. Don & Brancon tekemän brändityön myötä Luckiefun’s on kasvanut Suomen suosituimmaksi sushiravintolaketjuksi. Brändiuudistus kattoi kaiken verkkosivustosta ravintoloiden sisustukseen, ikkunateippauksiin, henkilökunnan vaatteisiin, pakkauksiin, ruokalistoihin sekä muihin tuotteisiin.
Haaste
Luckiefun’s on Suomen suosituin sushiravintolaketju, joka tarvitsi vahvan ja yhtenäisen brändin. Jalkautuksessa tuli huomioida käyttäjäystävällisen verkkosivuston lisäksi myös muun muassa ravintoloiden sisustus, pakkaukset ja sosiaalinen media.
Ratkaisu
Luckiefun’sin brändi-identiteetti pohjautuu perinteisiin aasialaisiin sanontoihin, mutta sarjakuvamaiset kuvitukset viittaavat myös japanilaiseen populaarikulttuuriin, mikä tuo ilmeeseen keveyttä ja hauskuutta.
Yhteistyömme on auttanut Luckiefun’sia kasvamaan Suomen suurimmaksi ja tunnetummaksi sushiravintolaketjuksi. Onnistunut bändiuudistus on edistänyt ketjun laajenemista, ja uusia ravintoloita on avattu useisiin kaupunkeihin.