Luckiefun’s
Valitut työt

Luckiefun’s

Luckiefun’s ravintolat tarvitsivat vahvan ja yhtenäisen brändin kasvun tueksi. Don & Brancon tekemän brändityön myötä Luckiefun’s on kasvanut Suomen suosituimmaksi sushiravintolaketjuksi. Brändiuudistus kattoi kaiken verkkosivustosta ravintoloiden sisustukseen, ikkunateippauksiin, henkilökunnan vaatteisiin, pakkauksiin, ruokalistoihin sekä muihin tuotteisiin.

Haaste

Luckiefun’s on Suomen suosituin sushiravintolaketju, joka tarvitsi vahvan ja yhtenäisen brändin. Jalkautuksessa tuli huomioida käyttäjäystävällisen verkkosivuston lisäksi myös muun muassa ravintoloiden sisustus, pakkaukset ja sosiaalinen media.

Ratkaisu

Luckiefun’sin brändi-identiteetti pohjautuu perinteisiin aasialaisiin sanontoihin, mutta sarjakuvamaiset kuvitukset viittaavat myös japanilaiseen populaarikulttuuriin, mikä tuo ilmeeseen keveyttä ja hauskuutta.

Yhteistyömme on auttanut Luckiefun’sia kasvamaan Suomen suurimmaksi ja tunnetummaksi sushiravintolaketjuksi. Onnistunut bändiuudistus on edistänyt ketjun laajenemista, ja uusia ravintoloita on avattu useisiin kaupunkeihin.

Lisätietoja referenssistä voit kysellä:

Henrik Kaila

Lisää töitämme

Gilda

Gilda

Brändi-identiteetti, verkkopalvelu, lipunmyyntijärjestelmä ja markkinointi elokuvateatterille.
Mad Hopper

Mad Hopper

Brändi-identiteetti, verkkosivusto ja tuotteiden jalkautus helsinkiläiselle panimolle.
Renta

Renta

Pohjoismaiden alasivut kattava multisite-ratkaisu konevuokrausalan edelläkävijälle.
Sizzle Station

Sizzle Station

Visuaalinen ja verbaalinen brändiuudistus suositulle aasialaiselle ravintolaketjulle.
Riviera

Riviera

Viiden tähden käyttäjäkokemuksella varustettu verkkosivusto ja varausjärjestelmä suositulle elokuvateatterille.
Burger Dojo

Burger Dojo

Herkullisen erottuva brändi-identiteetti ja verkkosivusto uudelle hampurilaisravintolalle.