Mills
Mills on jalkojenhoitoon ja jalkojen terveyteen keskittynyt hyvinvointialan yritys. Millsin tuotteita hyödyntävät erityisesti hyvinvointialan ja terveyden alan ammattilaiset kuten apteekkarit, jalkojenhoitajat ja kauneudenhoidon ammattilaiset.
Haaste
Millsin palveluvalikoima oli vuosien varrella kasvanut, ja asiakasportfolio oli monipuolistunut. Kauppaan oli tullut ammattilaistuotteiden lisäksi myös kuluttajakauppa, ja tuotteiden hallinnointi ja datan seuranta ja raportointi alkoi olla raskasta ja aikaavievää.
Verkkokauppaa ei oltu aiemmin integroitu asiakkaan kotimaiseen toiminnanohjausjärjestelmään, mikä hankaloitti tuotetietojen siirtoa ja datan seuraamista. Edessä oli siis haastava verkkokaupan ja toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) integraatio.
Ratkaisu
Vanha verkkokauppa uudistettiin modernilla WordPress WooCommerce -verkkokaupalla, joka räätälöitiin vastaamaan Millsin liiketoiminnallisia tarpeita. Verkkokaupassa hyödynnetään muun muassa ennakoivaa tilauksen luontia, suositteluja, kampanjoita, tuotetiedonhallintaa ja tiedon tarkempaa keräystä.
Sivustolle suunnitellut asiakaspolut ja konversiopisteet mahdollistavat paremman kävijäkokemuksen sekä datan tarkemman keruun raportointia ja markkinointia varten. Uusi verkkokauppa mahdollistaa tarkemman datan asiakkaan toimenpiteistä verkkokaupassa ja tuo lisää tietoa siitä, miten, milloin ja mitä asiakkaat tarvitsevat.
WooCommercen lisäosien asentaminen ja kustomointi asiakkaan liiketoiminnallisten tarpeiden mukaisesti varmisti, että verkkokauppa tukee liiketoimintaa halutulla tavalla.